HelpDesk software
HelpDesk software pro správu a řešení požadavků online v rámci jakékoli firemní komunikace. Pracujte rychle a přehledně v kvalitním administračním rozhraní.
Redakční systém v jazyce PHP a databázi MySQL. HelpDesk je modul redakčního systému, který může být společně s CMS použit v rámci intranetů, extranetů nebo firemních www stránek. Jednoduchá ovladatelnost, rozesílání emailů, tisk statistik do PDF, historie událostí, přehledná filtrace požadavků, skupinová řešení atd.
Pokud neustále vyřizujete množství problémů či požadavků v pracovním procesu prostřednictvím emailu, doporučujeme HelpDesk, efektivně ulehčí Vaši práci. Správa požadavků se stane zábavou.
Možnost nastavení HelpDesk software:
► Definování priorit požadavků
► Definování typu požadavků
► Vytváření kategorií pro zařazení požadavků
► Přiřazení barevného schématu k prioritě požadavku
► Správa uživatelů helpdesku s možností napojení na LDAP
► CMS správa obsahu stránek (novinky, obsahové stránky).
► Přehledné filtrování požadavků podle data, stavu, zadavatele, řešitele, typu, kategorie, stavu, id, názvu, data zadání, řešení, vyřešení
► Zamykání vyřešených požadavků
► Přidávat řešitele k požadavku - jeden požadavek může řešit několik řešitelů najednou.
► Možnost zaslat příznak na vyjádření k případu pro jednotlivé uživatele.
► Přehled historie změn u jednotlivého případu.
► Přehledné řazení seznamu požadavku podle id, priority, datumu vložení, názvu případu, typu, kategorie, jmeno zadavatele, stavu.
► Automatické rozesílání emailu při novém požadavku nebo řešení.
► Export případů podle zvoleného filtru, do PDF nebo CSV.
► Licence se nevztahuje na počet uživatelů.
► Historie událostí a další.
Cena 1. licence od 25.000,- Kč bez DPH.
(licence na jeden server s neomezeným počtem uživatelů !!!)
Mezi nejvýznamější klienty využívající HelpDesk patří například SSI SCHÄFER - Česká republika anebo CIDEM a.s.
Septiky • ČOV • Odpady • Jezírka
Skvrny • Rozklad tuků • Zápach