Zákaznický Informační servis: Toptrans - Raben - Fofr
• dodání zásilky domů anebo do zaměstnání
• avizační email nebo sms v den převzetí zásilky k přepravě s on-line lokalizací zásilky
• úprava termínu či místa dodání dle žádosti zákazníka
• v den rozvozu avizace (sms, email, volání) s detaily zásilky a kontakty na řidiče pro osobní komunikaci a bezproblémové předání zásilky
• možnost osobního vyzvednutí zásilky v depu dopravce
Číslo přepravního listu a číslo zásilky Vám umožní sledovat průběh doručování na stránkách konkrétního dopravce.
Individuální doprava: Partner
V případě doručování zásilky budete osobně ze strany dopravce kontaktováni před expedicí. Vlastní expedice probíhá v návaznosti a po upřesnění vzájemných možností dohodou (termín, čas, místo). Orientační informace vždy poskytujeme s předstihem. Doručeno je zpravidla v den expedice.
Tímto způsobem individuální dopravy dodáváme zboží našim obchodním partnerům v rámci Velkoobchodu, případně doručujeme zásilky zákazníků Eshopu obsahující zboží se specifickými nebo limitními možnostmi přepravy (urgentní dodání, skladové nadlimity, zboží na paletách a neskladné, zboží vyžadující speciální přepravní režim apod.). Nelze platba dobírkou.
Palety:
Palety tohoto typu nejsou součástí dodávky zboží. Jedná se o vratný přepravní obal, který odváží zpět dopravce. V případě, že převezmete doručené zboží včetně palety (zboží nebude složeno), jsme oprávnění Vám za paletu účtovat odpovídající částku vč. DPH. Vrácení palety může proběhnout také výměnou dopravci za prázdnou při doručení zboží. Typy používaných palet: paleta prostá (120x80cm), paleta EUR, polopaleta (cca 80x60cm).
Dodací podmínky dle konkrétní objednávky mohou být upraveny v objednávkovém formuláři "Nákupního košíku".
Septiky • ČOV • Odpady • Jezírka
Skvrny • Rozklad tuků • Zápach